lørdag 6. april 2013

Stauder, en helgeglede


I helga har jeg planta mange stauder (barrot) i potter. Jeg gleder meg til å  plante dem ut i hagen når det blir varmt nok. De ser veldig fine ut og jeg kan anbefale gardenliving.no, hvor jeg har kjøpt dem.
Her kommer noen glimt fra staudehagen i fjor.
Hos  Vivi kan du se flere helgegleder.






















Fremdeles er det mye is og snø igjen i hagen. Så i dag har jeg vært ute med spettet og kjørt bort mange trillebårlass med is. Er ganske fornøyd med å hjelpe våren.

6 kommentarer:

  1. Hei.Gleder meg til det blir så grønt ute. Synest din aktivitet burde kalla fram våren !! Ha det godt.

    SvarSlett
  2. Det er godt å ha noe å se fram til iallefall. Gledes til det våres her også!

    SvarSlett
  3. Det låter som en fin helgsyssla att få sätta nya fina plantor i kruka. Bra idé att köpa barrotade perenner!
    Ha det gott! Kram Maria

    SvarSlett
  4. Å plante barrot planter er alltid spennende. Tanken på hvordan det vil bli i hagen, og drømmen om et blomsterhav.
    Du har virkelig kost deg!
    Kjempe hyggelig at du ville være med på helgegleder.

    Ønsker deg en fin søndag! Klem

    SvarSlett
  5. Å så fint, nå gleder jeg meg som ett lite barn til hagen er full av farger og blomster.
    Herlige bilder fra hagen din, god søndag fra Marit.

    SvarSlett
  6. Herlige hagebilder! Ha en fin uke!

    SvarSlett