lørdag 27. juli 2013

Karen Blixen, Rungstedslund


"Jeg synes at blomster i sig selv er et af tilværelsens mirakler", sa Karen Blixen.
I dag lager de blomsterbuketter i hennes ånd og setter dem inn i de ulike rommene. Det var en nytelse å vandre rundt og nyte og bli inspirert. Gjett hva jeg har gjort i dag etter at vi kom hjem!
Jeg var så heldig at jeg fikk lov til å fotografere blomsteroppsatsene. Takk!
Nå er det bare å forsyne seg i hagen, skogkanten og grøftekanten.































































                                Tilværelsens mirakler er rett utenfor.


4 kommentarer:

  1. Karen Blixen bukettene svever liksom. Det er laget en bok om disse. Kommer dessverre ikke på hva den heter. Skulle gjerne laget buketter, men jeg er nesten ikke inne, så det blir først når høsten melder seg det blir buketter inne her. Noen luftige i år kanskje.

    Brita

    SvarSlett
  2. Det är så fint, blev inspirerad att gå ut och plocka lite blommor. Ha det gott /Marika

    SvarSlett
  3. Nydelige buketter - jeg plukker litt med meg hvis jeg reiser fra hagen. Ble inspirert til å gå ut og plukke litt inn nå. Det skal visst regne masse til kvelden.

    SvarSlett
  4. Dette var utrolig inspirerende bilder! Takk for at du deler! Disse må jeg inn og se på flere ganger. Utrolig inspirerende.

    SvarSlett