fredag 3. oktober 2014

Farger


Farger endres, forsvinner, fjernes, kommer og andre holder seg veldig godt. Blommig fredag byr på mange farger HER








                             Lerketrærne har blitt gule og barnålene drysser.



Dahlia 'Eveline'
















Noen av erteblomstene kjøres på komposten. Denne jorda er gull verdt.




































Denne elgen, kan ikke være mer enn ett år, spratt plutselig opp fra grøftekanten da vi kom kjørende. Det at de plutselig er der, er skummelt. Kamuflasjefarge!




I dag har jeg satt nye farger i jorda. Innmari spennende. Nå  kl.22 er det over 12 grader ute. Oktober har begynt lovende. Kanskje  dahliane kan stå ute til november?
 God helg! Anne
Sjekk dette. Utrolig morsomt og spennende hos Skyggebalkongen.

12 kommentarer:

  1. Härliga bilder med härliga färger! Dahlian Eveline mot den röda husväggen var riktigt flott/ Titti

    SvarSlett
  2. Hei Anne! Nydelige bilder av flotte høstfarger! Eveline er utrolig vakker. I dag har jeg satt ned 3 kg med løk. Gleder meg veldig til våren!

    Ha det godt!

    SvarSlett
  3. Fina bilder! Och oj så många lökar, spännande!
    Trevlig helg! Hälsningar Ewa :)

    SvarSlett
  4. Så många färgglada bilder muntrade verkligen upp en dimmig mogon som denna. Måste komma ihåg att ta många bilder av denna färgrika tid som är så kort.
    Ha det gott!
    Ulrika

    SvarSlett
  5. Härliga höstfärger, och din Eveline är en skönhet. Ha en trevlig helg!

    SvarSlett
  6. Wow så underbara bilder! När hösten är som vackrast! Den med vägen och trädet är magisk.
    Ha en fin lördag
    Kram Maria

    SvarSlett
  7. Alle årstidene har sine farger men høsten tar kaka synes jeg, så fine bilder Anne.
    Jeg har noen poser med løk som skal i jorden jeg også, men ikke i dag for her regner det.
    God lørdag til deg.

    SvarSlett
  8. Rolige vakre høsten. - Da alt trekker seg tilbake og lader batteriene til neste vårfyrverkeri. Du presenterer det så fint, Anne. Som alltid.
    God helg, kjære du.

    SvarSlett
  9. Åh, så mange fine farger! Likte især det første bildet :-)
    God helg!

    SvarSlett
  10. Underbara bilder du bjuder oss på. Kram

    SvarSlett
  11. Vackert med alla höst färger!
    Du ser ut att bo som vi med åkrar och skog som granne.
    Ha en fin vecka
    Mariana

    SvarSlett
  12. Flotte stemningsbilder. Sekketralle skal jeg og få meg. Det letter artbeidet mye.
    Nydelige blomster, og så fin den dahliaen var!
    Ha en fin fin høstdag:)

    SvarSlett